Βιογραφικό Σημείωμα    
Προσωπικά στοιχεία:    
Όνομα / Επώνυμο: ΓΚΙΝΤΩΝΗ ΕΥΓΕΝΙΑ  
E-mail (1): evigintoni@gmail.com  
E-mail (2): evigintoni@upatras.gr  
Εθνικότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ  
Σπουδές:    

Ακαδημαικά Προσόντα & Ψυχοθεραπευτική Εξειδίκευση

   
2012 – 2018:                                                       Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Κρήτης στον Τομέα της Κλινικής Νευροψυχολογίας (Εργαστήριο Νευροεπιστημών & Συμπεριφοράς).           

**Στο πλαίσιο αυτό, το 2011 ξεκίνησε η πρώτη συστηματική μελέτη (Endophenotypes in the Schizophrenia Spectrum – ENDOS) πληθυσμών υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση διαταραχής στο φάσμα της ψύχωσης στην Ελλάδα, μέρος της οποίας αποτελεί η παρούσα διατριβή.

 
2016           

 

2015-σήμερα:

 

 

2012-2013:

 

Εκπαίδευση στο Μοντέλο Θεραπείας CRM (Comprehensive Resource Model). Ινστιτούτο Τραυματοθεραπείας Αθηνών.            

Εκπαίδευση στην Τραυματοθεραπεία με τη Μέθοδο EMDR. Ινστιτούτο Τραυματοθεραπείας Αθηνών.

 

 

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, “Εκπαιδευτική Ηγεσία & Διοίκηση Σχολικών Μονάδων” Πανεπιστήμιο Roma III.

 
2011 – 2015:                               

Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία με εποπτεία κλινικών περιστατικών: «Εισαγωγή στη Συστημική Προσέγγιση και σε Οικογενειακού Τύπου Παρεμβάσεις στα πλαίσια φορέων ψυχικής υγείας». Φορέας Υλοποίησης: ΕΕΣΚΕΨΟ. Υποτροφία με τη χρηματοδότηση του Ιδρύματος Σ. Νιάρχος.

 

 
2010 – 2011:                          

 

2019-σήμερα:

Ειδίκευση στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία. Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική Αιγινητείου Νοσοκομείου.         

 

Beck Institute for Cognitive-Behavior Therapy (Pennsylvania-USA) 

 
2006 – 2007:             

Παρακολούθηση Σεμιναρίου Κλινικής Ψυχοπαθολογίας. με Θεματικές: Ψυχοπαθολογική Σημειολογία – Διαφορική Διαγνωστική. Αιγινήτειο Νοσοκομείο. Διάρκεια: 72 ώρες.

 

 
2005 – 2007:      

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης με Κατεύθυνση “Ψυχική Υγεία”, Εθνικό Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών. Βαθμός πτυχίου: «Άριστα» (8,71).

 

 
            

2001-2005:

     

 

Πτυχίο Σχολής Κοινωνικών Επιστημών, Τμήμα Ψυχολογίας Παν/μιο Κρήτης Βαθμός πτυχίου «Άριστα» (8,86).

 
Ξένες Γλώσσες: 
 
  • Αγγλικά
  • Γαλλικά
  • Ιταλικά
 
Επαγγελματική εμπειρία:    
Νοεμ.’17-σήμερα:           

 

Δεκ. ’10 – Νοεμ. ’17:

Ψυχολόγος με οργανική θέση στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών (Ψυχιατρικός Τομέας).           

Ψυχολόγος με οργανική θέση στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας – Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, Γενικό Νοσοκομείο Κεφαλληνίας.

 
Σεπτ. ’08 Δεκ..’10:  Ψυχολόγος στο ΚΕΔΔΥ Αρκαδίας (Υπουργείο Παιδείας).          

 

 
Ιουλ. ’08 Δεκ. ’10:      

Ψυχολόγος στο Κέντρο Ημέρας «Αμάλθεια» Ν.Π.Ι.Δ. με άσκηση παράλληλων διοικητικών καθηκόντων. Υπηρεσίες Κλινικού Ψυχολόγου και (Άτυπη) Διοικητική υποστήριξη για την οργάνωση και λειτουργία του Κέντρου με τη συγχρηματοδότηση Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης. Γ’ ΚΠΣ, Πρόγραμμα Ψυχαργώς β’ φάση.

 

 

 
Οκτ. ’05 Ιουν. ’08:      

Υπεύθυνη Συμβουλευτικής σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα σχετικά με την Απασχόληση Ανθρωπίνου Δυναμικού και την Προώθηση στην Αγορά Εργασίας που περιελάμβανε Δράσεις Συμβουλευτικής Δημοσιότητας, Ευαισθητοποίησης και Δικτύωσης στα πλαίσια του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Ανάπτυξης Αγροτικού Χώρου Περιοχής Πάρνωνα & σε Πρόγραμμα Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Τρίπολης Νομού Αρκαδίας. Φορείς υλοποίησης: ΤΕΔΚ Αρκαδίας, ΚΕΚ “ΔΙΑΣΤΑΣΗ” Μέτρο 2.2.5, Π.Ε.Π Πελοποννήσου 2000-2006.

 

 

 
         

 

Σεπτ.. ’04 Νοεμ. ’04

 

 

Ερευνητική εμπειρία:

Γενικό Νοσοκομείο Ρεθύμνου (Πε.Σ.Υ.Π Κρήτης). «Τμήμα Φυσιοθεραπείας με εφαρμογή παιγνιοθεραπείας». Επιστημονική Συνεργασία μέσω του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης). Εκμάθηση δεξιοτήτων και παρέμβαση σε παιδιά με αισθητηριακά και κινητικά προβλήματα. Συνολική Διάρκεια: 320 ώρες.   
           

 

 

 

 

 

 

Διδακτική εμπειρία:

 

 

Ακαδημαική Υπότροφος Τμήματος Ιατρικής, Πανεπιστημίου Πατρών “Ολιστική Φροντίδα και Προαγωγή Ποιότητας Ζωής στις Κακώσεις Νωτιαίου Μυελού” – Πρόγραμμα: Νέοι Ερευνητές (2017-σήμερα).       

Επιστημονική Συνεργάτης Εργαστηρίου Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης και Επιχειρηματικής Νοημοσύνης Πανεπιστημίου Πατρών (Project Designer Researcher) Καινοτόμων Προγραμμάτων για την Ψυχική Υγεία (2018-σήμερα).

 

 

 

 

Ακαδημαική Υπότροφος Ιονίου Πανεπιστημίου, Διδάσκουσα μαθημάτων Κοινωνικής Ψυχολογίας & Ανάλυσης Δεδομένων & Επικοινωνίας (2019-σήμερα)

Πανεπιστημιακή Υπότροφος Πανεπιστημίου Πατρών, Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας, Διδάσκουσα Εργαστηρίου στην Κλινική Ψυχολογία (2019)

Επιστημονική Συνεργάτης ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, Διδάσκουσα Μαθήματος Ψυχολογίας στο Τμήμα Διοίκηση Οικονομία Επικοινωνία Τουριστικών και Πολιτιστικών Μονάδων (2018-2019)

 
Κλινική άσκηση:          

Μάιος ’07-Ιουν.’07:                           

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Νοσηλευτικής. Τομέας Ψυχικής Υγείας και Επιστημών Συμπεριφοράς. «Συμμετοχή ως εκπαιδεύτρια στην κλινική άσκηση προπτυχιακών φοιτητών στα πλαίσια του μαθήματος Ψυχιατρική Νοσηλευτική». Τόπος διεξαγωγής κλινικής άσκησης: Σισμανόγλειο Νοσοκομείο.   
Οκτ. ’06 Απρ. ’07:              

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Ιατρική Σχολή. Ψυχιατρική Κλινική. Αιγινήτειο Νοσοκομείο. Υπηρεσία Ημερήσιας Φροντίδας Κέντρου Επαγγελματικής Προεργασίας. «Συμμετοχή και εκπαίδευση στις δραστηριότητες του κέντρου, συμμετοχή στις ομάδες».

 

 
 Δεκ.. ’04 – Ιαν. ’05:             

Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Τρίπολης (Ψ.Ν.Τ) (Πε.Σ.Υ.Π Πελοποννήσου).Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. «Τμήμα Οξέων Περιστατικών, Τμήμα Βραχείας Νοσηλείας Ε1, Κέντρο Ψυχικής Υγείας, Ξενώνες Αποσυλοποίησης, Οικοτροφείο, Διαμερίσματα Μακράς και Βραχείας Παραμονής, Κινητή Ψυχιατρική Μονάδα, Κέντρο Ημέρας, Ψυχολογικό Εργαστήριο».Παρακολούθηση και συμμετοχή στις δραστηριότητες των δομών του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου. Παρακολούθηση ασθενών σε καθημερινή βάση.

 

 
Εθελοντική εργασία:    
Μαρ.’10-Μάιος ’10:           

 

 

 

Οκτ.’03Ιουν.’05:                              

Ιατρείο Μνήμης Γ.Ν. Γεννηματάς. Συμμετοχή στο κλινικό έργο της διεπιστημονικής ομάδας του Ιατρείου και παρακολούθηση των επιμέρους δράσεων Εκπαίδευση στη Νευροψυχολογική Κλίμακα Addenbrooks για αξιολόγηση ανώτερων γνωστικών λειτουργιών σε ασθενείς με ανοικά σύνδρομα. Επιστημονικά Υπεύθυνος: Καθηγητής Ψυχιατρικής: Dr Ι. Παπατριανταφύλλου (Πρόεδρος Ελλην. Εταιρείας Άνοιας).           

 

Κέντρο Κοινωνικής Παρέμβασης Δήμου Ρεθύμνης. «Κέντρο Φιλίας και Πρόληψης». Συμμετοχή στις δράσεις και εκδηλώσεις του Κέντρου. Λήψη Ιστορικού και Συμβουλευτική υποστήριξη οικογενειών και μεμονωμένων ατόμων που αντιμετώπιζαν προβλήματα στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

 
Αυγ. ’04:       Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Τρίπολης (Ψ.Ν.Τ) (Πε.Σ.Υ.Π Πελοποννήσου) Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας. «Τμήμα Βραχείας Νοσηλείας Ε1, Ξενώνες, Τμήμα Οξέων Περιστατικών Ψυχιατρείου».Μελέτη ιστορικών ασθενών του ψυχιατρείου, παρακολούθηση περιστατικών σε καθημερινή βάση, επίσκεψη ασθενών μαζί με επιστημονική ομάδα του ψυχιατρείου, μελέτη των τεστ MMPI & WAIS-R.    

 

 
Ιουλ. ’04:      

Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης. Συμμετοχή στις δράσεις του Κέντρου.Μελέτη των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων για την Αποασυλοποίηση των ψυχιατρικών ασθενών (Horizon & Ψυχαργώς). Πρακτική εξάσκηση στα ψυχομετρικά τεστ MMPI, WAIS-R, WARTEGG.

 

 
Ερευνητική δραστηριότητα:  
Διδακτορική Διατριβή:             

Νευρογνωστικά Ελλείμματα και στοιχεία ψυχοπαθολογίας σε υγιείς συγγενείς α’ βαθμού ατόμων με ψυχωσική συμπτωματολογία: Η σχέση τους με την ποιότητα ζωής και τη λειτουργικότητα. 

 

  Certificate for Participation as Researcher assistant in the Leonardo Da Vinci funded project “Developing and Testing a new assessment and training method for career starters’ Interpersonal Transferable Skills”. a) Principal Duties: Translated work psychology material from English into Greek, b) Received training in a new method of training Interpersonal Skills. Supervisor & Scientific Director: K. Kafetsios, Associate Professor, Dept. of Psychology, University of Crete.           

 

Μάιος ’05: Συμμετοχή σε έρευνα με θέμα: «Η ανάπτυξη των αναγνωστικών δεξιοτήτων στους μαθητές του δημοτικού σχολείου». Χορήγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών νοημοσύνης, αναγνωστικών δεξιοτήτων, λεξιλογικής γνώσης) καθώς και κλίμακες αυτοαναφοράς για την ανίχνευση συμπτωμάτων άγχους και κατάθλιψης, σε μαθητές της Β’, Γ’, Δ’ Δημοτικού. Επεξεργασία των δεδομένων και αξιολόγηση ατομικών περιγραμμάτων επίδοσης. Υπεύθυνοι έρευνας: Γ.Σιδερίδης, Παν. Σίμος, Α. Μουζάκη, Παν/μιο Κρήτης.           

 

Μεταπτυχιακή εργασία:             

«Η Θεωρία του Δεσμού και οι Κλινικές Εφαρμογές της στη Θεραπευτική Σχέση». Επόπτρια Καθηγήτρια: Δανάη Παπαδάτου. Πανεπιστήμιο Αθηνών.

 

Προπτυχιακή εργασία:             

Μελέτη Άγχους & Επίδοσης: «Εξήγηση Άγχους και Επίδοσης από την Προσκόλληση και τις Στρατηγικές Αντιμετώπισης». Πτυχιακή Εργασία. Ευγενία Β. Γκιντώνη, Επιβλέπων Καθηγητής: Γ. Σιδερίδης.

 

Ανακοινώσεις σε συνέδρια:  
 
  • Koumparelis, A., Halkiopoulos, C., Gkintoni, E., Antonopoulou H. (2019). “Association through Data Analysis of Children as Protagonists in Greek Advertisements”. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2019.

 

  • Koumparelis, A., Halkiopoulos, C., Gkintoni, E., Papadopoulos, D., Antonopoulou, H. (2019). “Data Analysis of Greek Historical Advertisements Over Time in light of Psychology of Colors”.7th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2019.

 

  • Petropoulos, N., Halkiopoulos, C., Gkintoni, E., Koumparelis, A., Antonopoulou, H. (2019). “The Stroop Effect as Visual Game using Unity Technology via Evocative Power of Words and Images in Marketing”. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2019.

 

  • Gkintoni, E., Halkiopoulos, C., Antonopoulou, H., Georgiadi, M., Plexousakis, S. “Association of Life Orientation Index and Parameters of Emotional Intelligence in University Students: A Data Mining Approach. 27th European Congress of Psychiatry (Warsaw, 6-9 April 2019).

 

  • Gkintoni, E., Kyriakides, A., Tzanos, A., Panagiotopoulos, E. “Integrative Care and Quality of Life (QoL) Promotion through ICTs in Persons with Spinal Cord Injury (SCI): A pilot study”. 27th European Congress of Psychiatry (Warsaw, 6-9 April 2019).

 

  • Gkintoni, E., Halkiopoulos, C., Gourzis, P. “Neurocognitive Profile of Patients with Psychotic Spectrum Disorders Applying Methods of Computational Intelligence”. 27th European Congress of Psychiatry (Warsaw, 6-9 April 2019).

 

  • Gkintoni, E., Tzanos, A., Kyriakides, A., Panagiotopoulos, E. Quality of Life (QoL) in Persons with Spinal Cord Injuries (SCI) in Western Greece: First Results of Pilot Study prior to Intervention”. 27th European Congress of Psychiatry (Warsaw, Poland, 6-9 April 2019).

 

  • Gkintoni, E., Halkiopoulos, K., Ntoupis, S., Georgiadi, M., Plexousakis, S. “Exploring Attitudes and Emotions in Mental Disorders in Greek Students Via Machine Learning Methods”. 26th Panhellenic Psychiatric Conference, 17-20 May, 2018, Kos.

 

  • Ntoupis, S., Kannavos, E., Gkintoni, E., Georgiadi, M., Plexousakis, S., Halkiopoulos, K. “Detection of Emotional State and Coping Strategies in Greek Nurses Via Data Mining Methods“. 26th Psychiatric Conference, 17-20 May, 2018, Kos.

 

  • Gkintoni, E. Halkiopoulos, C., Gourzis, P. “Neurocognitive Profile of Patients with Psychotic Symptomatology Via Computational Intelligence Methods”. 1st Panhellenic Conference in Neuropsychology, 27-29 April, 2018, Athens.

 

  • Gkintoni, E., Halkiopoulos, C. “Neuropsychological Evaluation of Mental and Perception Ability in Young Adults via Machine Learning and Data Mining Methods”. 1st Panhellenic Conference in Neuropsychology, 27-29 April, 2018, Athens.

 

  • Gkintoni, E., Georgiadi, M., Plexousakis, S., Halkiopoulos, C., Katsanta, D., “Evaluation of the Self-Efficiency of Primary and Secondary Education Teachers via Machine Learning Methods” 12th annual International Technology, Education and Development Conference, INTED2018. Valencia (Spain) 5-7 March, 2018.

 

  • Georgiadi, M., Plexousakis, S., Gkintoni, E., Halkiopoulos, C., Katsanta, D., “School inclusion of children with disabilities in Greece:  Views of support teachers via Data Mining Techniques” 12th Annual International Technology, Education and Development Conference, INTED2018. Valencia (Spain) 5-7 March, 2018.

 

  • Gkintoni, E., Lampeti, V., Halkiopoulos, C. “Investigating the Sexting Phenomenon in Adolescents Using Computational Intelligence Methods”. 2nd Panhellenic Conference of School Psychology. School Psychology, Education and Society: Partnerships and Challenges. Volos, 19 – 22 October 2017.

 

  • Gkintoni, E., Skouroliakos, L., Halkiopoulos, C., “Investigating the e-Gamers Teen Psychological Disposition Profile Using Computational Intelligence Methods”. 2nd Panhellenic Conference of School Psychology. School Psychology, Education and Society: Partnerships and Challenges. Volos, 19 – 22 October 2017.

 

  • Togias, E. Gkintoni, H. Antonopoulou C. Halkiopoulos. “Using Data Mining Techniques to explore Shopping Addiction and Emotion Based Decision Making in Consumers”.5th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2017.

 

  • Skouroliakos, C. Halkiopoulos , E. Gkintoni, H. Antonopoulou, E. Gkintoni. “Psychological Effect of e-Sports in e-Marketing via Computational Methods”. 5th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2017.

 

  • Gkintoni, N. Papavasileiou H. Antonopoulou, C. Halkiopoulos, , G. Stamoulis,.  “Decision Making with Machine Learning Techniques in Consumer Performance: Empathy, Personality, Emotional Intelligence as Mediators”.5th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2017.

 

  • Antonopoulou, E. Gkintoni, , P. Togias C. Halkiopoulos, J. Michailidou. “The Role of Brand Personality in e-Marketing: A Computational Approach”.5th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2017.

 

  • Giannoukou, C. Halkiopoulos, H. Antonopoulou, E. Gkintoni G. Panas,. “Evaluation of Online Booking Systems Reviews: Greek Tourists’ perspective in Booking Behavior Evaluation Explored via Data Mining Techniques during Economic Recession”. 5th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2017.

 

  • Α. Παρασκευά, Π.Σμυρνιώτη, Ε. Γκιντώνη, Κ. Χαλκιόπουλος, Γ. Αντζουλάτος. Eφαρμογή Τεχνικών Εξόρυξης Γνώσης στη Ψυχομετρία: Στρατηγικές Αντιμετώπισης Αγχογόνων Καταστάσεων και Πτυχές Προσωπικότητας Ενηλίκων”. 5ο Φοιτητικό Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων, 4-5 Μαίου 2017, Συνεδριακό Κέντρο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.

 

  • Λ. Σκουρολιάκος, Π. Τόγιας, Ε. Γκιντώνη, Κ.Χαλκιόπουλος.Eφαρμογή μεθόδων Υπολογιστικής Νοημοσύνης στη Διερεύνηση Προφίλ Ψυχολογικής Διάθεσης Νεαρών Ενηλίκων eGamers”. 5ο Φοιτητικό Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων, 4-5 Μαίου 2017, Συνεδριακό Κέντρο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.

 

  • Κ. Θεολόγος, Σ. Μαργαρίτης, Ν. Σπύρου, Ε. Γκιντώνη, Κ. Χαλκιόπουλος, Γ.Αντζουλάτος. “Εφαρμογές Υπολογιστικής Νοημοσύνης στις Γνωστικές Επιστήμες Μελέτη Περίπτωσης: Συσχέτιση Χαρακτηριστικών Προσωπικότητας και Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε Φοιτητές”. 5ο Φοιτητικό Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων, 4-5 Μαίου 2017, Συνεδριακό Κέντρο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.

 

  • Gkintoni, E., Pouris, C., Halkiopoulos, C. (2016). “The Stroop Effect in Musical Performance”. International Conference, ISSC. The Logic of Image: Visualization, Iconicity, Imagination and Human Creativity, 25-30 July, Santorini, Greece.

 

  • Panas, G.,  Halkiopoulos, C., Heliades, G., Gkintoni, E.,  Pouris, C. (2016). “Web-Based Enviromental Soundscapes for Cross-Cultural Dissemination of Musical Heritage and Tourism Promotion”. International Conference, ISSC. The Logic of Image: Visualization, Iconicity, Imagination and Human Creativity, 25-30 July, Santorini, Greece.

 

  • Halkiopoulos, C., Togias, P., Panagiotarou, A., Gkintoni, E.,  Antonopoulou, H. “E-marketing and Online Advertising: Case Study in Greek Companies during Economic Crisis”. International Conference on Contemporary Marketing Issues, 22-24 June 2016, Heraklion, Greece (Paper accepted after Double Blind review).

 

  • Gkintoni, E.,  Halkiopoulos, C., Antonopoulou, H., Togias, P., Mitropoulos, A. “Emotional Intelligence in Social Network Consumers” International Conference on Contemporary Marketing Issues, 22-24 June 2016, Heraklion, Greece (Paper accepted after Double Blind review).

 

  • Gkintoni, E.,  Togias, P., Halkiopoulos, C., Giotopoulos, K., Antonopoulou, H. “Burnout: Emerged Issue in Business during Economic Recession in Greece” International Conference on Contemporary Marketing Issues, 22-24 June 2016, Heraklion, Greece (Paper accepted after Double Blind review).

 

  • Halkiopoulos, C.,  Giotopoulos, K.,   Gkintoni, E., Antzoulatos, G.,  Antonopoulou, H. “Psychological Distress and Coping Mechanisms in University Students: A Data Mining Approach” International Neuropsychological Society, 2016 Mid-Year Meeting; From Neurons to Neurorahabilitation, 6-8 July, 2016, London, UK, [http://www.the-ins.org/2016-Mid-Year-London].

 

  • Gkintoni, E.  Pallis, E.G., Bitsios, P., Giakoumaki, S.G. “Cognitive endophenotypes of affective and non-affective psychosis” International Neuropsychological Society, 2016 Mid-Year Meeting; From Neurons to Neurorahabilitation, 6-8 July, 2016, London, UK (part of my PhD thesis approved and presented), [http://www.the-ins.org/2016-Mid-Year-London]

 

  • Gkintoni, E., Halkiopoulos, C., Antzoulatos, G. “Emotional Intelligence Evaluation in Adolescents and Youth Adults: A Data Mining Approach”. International Conference on Adolescent Medicine & Child Psychology, September, 2015, Texas, Houston, USA.

 

  • Βερβελέ, Β., Γιαννοπούλου, Γ.,  Γκιντώνη, Ε., Χαλκιόπουλος, Κ., Αντζουλάτος, Γ. “Αποτίμηση της Αυτοαποτελεσματικότητας Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με χρήση Μεθόδων Εξόρυξης Δεδομένων”,      1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, Νοέμβριος 2015, Αθήνα [http://www.cicos.gr/schoolpsych2015/tses–p/] 

 

  • Γκιντώνη, Ε., Τσουβέλας, Γ. “Αναδρομική μελέτη νοητικού προφίλ μαθητών μέσω της νοομετρικής κλίμακας WISC-III”.  1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, Νοέμβριος 2015

 

  • Παπαθανασίου, Γ., Χαλκιόπουλος, Κ.,  Αντζουλάτος, Γ., Γκιντώνη, Ε.,   Πανάς, Γ.  “Διερεύνηση Στρατηγικών Αντιμετώπισης Αγχογόνων Καταστάσεων σε Εφήβους  E-gamers  με χρήση Μεθόδων Μηχανικής Μάθησης”, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, Νοέμβριος 2015, Αθήνα [http://www.cicos.gr/schoolpsych2015/e–sports–p/]

 

  • Μπερμπέρη, Χ., Μακρή, Χ., Χαλκιόπουλος, Κ., Γκιντώνη, Ε.,   Αντζουλάτος, Γ. “Διερεύνηση Συμπεριφορών Φόβου και Ηλεκτρονικού Εκφοβισμού: Μελέτη Περίπτωσης με χρήση Αλγορίθμων Μηχανικής Μάθησης”, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, Νοέμβριος 2015, Αθήνα [http://www.cicos.gr/schoolpsych2015/bfeb–p/]

 

  • Gkintoni, E., Halkiopoulos, C., Antzoulatos, G. “Emotional Intelligence Evaluation in Adolescents and Youth Adults: A Data Mining Approach”. International Conference on Adolescent Medicine & Child Psychology, September, 2015, Texas, Houston, USA.

 

  • Gkintoni, E., Nikiel, M., Fytros, S., Halkiopoulos, C., Antzoulatos, G. “Symptom Checklist-90-Revised Rating Scale: A Data Mining Approach”. 2nd European Congress for Social Psychiatry, July, 2015, Switzerland.

 

  • Gkintoni, E., Halkiopoulos, C., Giannopoulou, G., Mikelatou, M., “Analysis of WISC-III Based on Clustering Similarity Measures”, 16th European Congress in Developmental Psychology, September 2013, Lausanne. [Online] Conference Program 66. Availablefrom:http://wp.unil.ch/ecdp2013/files/2013/08/Abstract-Book-2-9-13.pdf. [Accessed: 30th June 2015].

 

  • Gkintoni. E., Sideridis, G., 15th European Congress of Developmental Psychology. Bergen, Νορβηγία (23/08-27/08/2011) Τίτλος εργασίας: “Attachment and coping strategies as predictive variables of stress and performance in University”.

 

  • Γκιντώνη Ε., Χριστόπουλος Π., Σταθοπούλου Α., Γουρζής Φ., Σίμος Π. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Προληπτικής Ιατρικής, Αθήνα (18-20/02/10). Τίτλος εργασίας: «Δυνατότητες Πρόληψης Διπολικής Διαταραχής σε Παιδιά και Εφήβους».

 

  • Christopoulos P., Trompoukis C., Gkintoni E., Terezis C., Gourzis P., Papadopoulos C. 3ο World Congress on Controversies in Neurology, Prague, Czech Republic (08-11/10/09). “Informed Consent in Modern Neurology: Ethical Objective or a Convenient Tool?”

 

  • Χριστόπουλος Π., Τσαμπαλάς Ε., Γκιντώνη Ε., Βουκελάτου Γ., Γιαννοπούλου Γ., Τρομπούκης Κ., Παπαδόπουλος Κ. 5º Πανελλήνιο Συνέδριο Επιληψίας, Χανιά (6-8/11/09) Τίτλος εργασίας: «Ηθικές Παράμετροι στη Γενετική Νευρολογία: Κίνδυνοι και Ευκαιρίες κατά την Πρώιμη Διάγνωση της Επιληψίας». 
Δημοσιεύσεις: Papers-Εγχειρίδια
 
 
  • Plexousakis, S., Georgiadi, M., Kourkoutas, E., Gkintoni, E., Halkiopoulos, C. (2019). Enhancing Sexual Awareness in Children with Autism Spectrum Disorder: A Case Study Report (In press). Chapter Book in IGI Global Disseminator of Knowledge (Idea Group Inc) https://www.igi-global.com/publish/

 

  • Georgiadi, M., Halkiopoulos, C., Gkintoni, E., Plexousakis, S. (2019). School Inclusion of Students with Cancer: Analysis Via Data Mining Techniques of Typical Students Perspectives (In press). Frontiers in Education. Special Educational Needs.

 

  • Gkintoni, E., Pallis, E., Bitsios, P., Giakoumaki, S. (2017) “Neurocognitive performance, psychopathology and social functioning in individuals at high-genetic risk for schizophrenia and psychotic bipolar disorder”. International Journal of Affective Disorders 208, 512-520.

 

  • Gkintoni, E., Halkiopoulos, C., Antzoulatos, G., Giannopoulou, G. (2015). “Emotional Intelligence Evaluation in Greek Adolescents: A Data Mining Approach”. Journal of Child Abnormal Psychology, 4 (3). ISSN: 2329-9525, JPAC (open access journal), http://ax.doi.org/104172-2329-9525 C1 003.

 

 

  • Επιστημονική σύνταξη και επιμέλεια εγχειριδίου για την ‘Ανοια. «Φροντίδα για τους Φροντιστές; Μέριμνα για την Ψυχολογική Υποστήριξη Φροντιστών ατόμων με άνοια». Μέτρο 2.3., Ε.Π. Υγεία-Πρόνοια 2000-2006. (ISBN: 978-960-88363-1-0). Εθνική Βιβλιοθήκη.

 

 

 

Υποτροφίες & Διακρίσεις: 
  Yποτροφία κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών μου σπουδών από το “Ίδρυμα Μπάκαλα”.
Τεχνικές δεξιότητες: 
  Γνώση συστήματος Braille για άτομα με προβλήματα όρασης.
Δεξιότητες πληροφορικής: 
  Ευρωπαϊκό Δίπλωμα Πιστοποίησης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (ECDL CORE), Στατιστικό πακέτο για τις Κοινωνικές Επιστήμες (SPSS).
Πιστοποιήσεις: 
  Κλίμακες Νοημοσύνης Weschler: WISC-III, WAIS-IV, Πολυδιάστατο Ερωτηματολόγιο Προσωπικότητας της Μιννεσοτα: MMPI-1 & MMPI-2 (Multifasic Minnesota Personality Inventory), Raven Progressive Matrices Test, ΑΘΗΝΑ-ΤΕΣΤ, ΕΔΑΛΦΑ – Εργαλείο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Λειτουργικότητας στο Φάσμα του Αυτισμού, Νευροψυχολογικές Κλίμακες Αξιολόγησης Ανώτερων Γνωστικών Λειτουργιών, Ψυχομετρικά εργαλεία αξιολόγησης προσωπικότητας, μαθησιακών δυσκολιών, διαταραχών συμπεριφοράς, λειτουργικότητας, ποιότητας ζωής.           

Complete First Aid Training No: coFat 7249 (RTI).

Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής (Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης).

Συμμετοχή σε Συνέδρια, Σεμινάρια, Συμπόσια, Workshops & Hμερίδες: 
 
  • 3η Πανελλήνια Ημερίδα Μηχανισμού Υποστήριξης Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας & Δικτύωσης Συνεργασίας σε Τομεακό και Περιφερειακό Επίπεδο με θέμα: “Η Α/θμια Φροντίδα Υγείας και η Α/θμια Περίθαλψη στο χώρο της Ψυχικής Υγείας”. 14/05/2015, Τρίπολη.

 

  • Σεμινάριο Κατάρτισης Επαγγελματιών Υγείας-Πρόνοιας με στόχο τη στήριξη γυναικών-θυμάτων βίας μεταξύ ερωτικών συντρόφων (ΒΕΣ). Φορέας Υλοποίησης: Ευρωπαϊκό Δίκτυο κατά της Βίας (Ε.Δ.κ.Β).Σχέδιο Δράσης: “Αντι-Δράσεις κατά της Βίας μεταξύ Ερωτικών Συντρόφων (ΒΕΣ), Δράσεις Υπερ Γυναικών-Θυμάτων. Διάρκεια: Νοέμβριος 2013-Ιανουάριος 2014. Συνολική Επίδοση: 77.5/100.

 

  • Διαλέξεις των : Rene Kaes, Earl Hopper, Κλήμη Ναυρίδη με θέματα: “Γύρω από τη θεωρία της μεταβίβασης σε ομάδα”, “Η ασυνείδητη ζωή της ομάδας ως απάντηση στο τραύμα”, Ψυχαναλυτικές Θεωρίες Ομάδας”. Διατμηματικό Πανεπιστημιακό Πρόγραμμα Κλινικής Μετεκπαίδευσης στα Δυναμικά Ομάδας σε Ψυχιατρικά Πλαίσια. Φορείς διοργάνωσης: Τμήμα Ψυχολογίας Παν/μιου Αθηνών & Α’ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ.

 

  • Ημερίδα με θέμα: “Σεξουαλική ανάπτυξη και διαπαιδαγώγηση των παιδιών και των εφήβων”. Φορέας Υλοποίησης: Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αρκαδίας “Ανέλιξη”. 04/07/2014.

 

  • Βιωματικό Σεμινάριο με θέμα: “Θεραπευτικές Παρεμβάσεις Οικογενειακού Τύπου σε Πλαίσια Φορέων Υγείας”. Φορέας Υλοποίησης: ΚΕΚ Γ.Ν. Μυτιλήνης με συντονίστριες τις: Αικ. Χαραλαμπάκη, Αθ. Κατή, στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης στη Συστημική Προσέγγιση και σε Θεραπευτικές Παρεμβάσεις Οικογενειακού Τύπου της Ελληνικής Εταιρείας Συστημικής Σκέψης και Ψυχοθεραπείας (ΕΕΣΣΚΕΨΟ), με την υποστήριξη του Ιδρύματος Σ. Νιάρχος.

 

  • Workshop με θέμα: “Ευαισθητοποίηση δυνητικά Δικαιούχων Φορέων για την Οργάνωση Προγραμμάτων Φιλοξενουσών Οικογενειών για Ψυχικά Πάσχοντες, καθώς και ευαισθητοποίηση της κοινότητας”. Φορέας Υλοποίησης: ΣΟΨΥ Πάτρας, 20/12/2013.

 

  • Πρόγραμμα Εισαγωγικής Εκπαίδευσης. Κατάρτιση Δημοσίων Λειτουργών σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 38, Π.Δ. 57 “Κωδικοποίηση σε ενιαίο κέιμενο των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας που διέπουν το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α) (ΦΕΚ 59/Α/14/3/2007). Εκπαιδευτική σειρά 91006Β12, Οκτώβριος 2012. Γενική βαθμολογία: ΑΡΙΣΤΑ.

 

  • Seminario di Studi del Master Universitario di II Livello: Leadership e Management in Educazione, Dirigenza Scolastica e Governo della Scuola. “La Leadership Educativa nei Paesi dell’ Europa Latina-Autonomia, Identita, Responsabilita”. Roma 5/6/7-12-2013.

 

  • Seminario Internazionale di Studi (3rd International Seminar on Educational Research). “New Realism e Ricerca Educativa”, “New Realism and Educational Research”. Roma, 7-8/06/2015.

 

  • Πρόγραμμα Κατάρτισης Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας για το Φαινόμενο του Εθισμού των Εφήβων στο Διαδίκτυο καθώς και για τους Κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα Παιδιά και οι ‘Εφηβοι από την Ανεξέλεγκτη Χρήση του Διαδικτύου”. Φορέας Υλοποίησης: Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Παν/μιου Αθηνών. Συνολική Διάρκεια: 85 ώρες. ΕΚΤ, Πράξη “ΑΡΙΑΔΝΗ”-Κατάρτιση στον ”Αξονα Προτεραιότητας 13, MIS 340188. ΕΠ.: Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού.

 

  • 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχιατροδικαστικής. Φορέας Υλοποίησης: Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρεία, 13-15/12/2012, Αθήνα.

 

  • Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα EMILIA-Empowerment of Mental Health Service Users, στο πλαίσιο της δια βίου εκπαίδευσης των ληπτών υπηρεσιών ψυχικής υγείας. Συμμετοχή ως εκπαιδεύτρια και εισηγήτρια της θεματικής ενότητας “Επικοινωνία”. Δεκέμβριος, 2012. Κέντρο Ψυχικής Υγείας, Γ.Ν. Κεφαλληνίας.

 

  • Ημερίδα με θέμα: “‘Άτομο και Σύστημα: Κοινωνικές Παράμετροι και Κλινικές Εκφράσεις- Η Ψυχοθεραπευτική Προσέγγιση του Ανοιχτού Διαλόγου με ομιλητές τους: Jaako Seikkula, John Shotter, Peter Rober. 16/12/2011, Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής.

 

  • Ολοκλήρωση Προγράμματος Εκμάθησης Συστήματος Γραφής Braille. Περιφερειακή Ένωση Ανατολικής Πελοποννήσου, Έδρα: Ναύπλιο, 10-01-2011.

 

  • Workshop ως εκπρόσωπος φορέα στη 2η Πανελλαδική Συνάντηση Εκπροσώπων Κοι.Σ.Π.Ε. Προπαρασκευαστικές Ενέργειες και Δράσεις Δημοσιότητας για τη Σύσταση του Β/θμιου Οργάνου των Κοι.Σ.Π.Ε. Φορέας Υλοποίησης: ΠΕΨΑΕΕ., 01-05/12/2010, Κεφαλονιά.

 

  • 1ο Μετεκπαιδευτικό Ψυχιατρικό Σεμινάριο στην Α/θμια Φροντίδα Υγείας. Φορέας Υλοποίησης: Περιφερειακό Τμήμα Πελοποννήσου Ελληνικής Ψυχιατρικής Εταιρείας, 31/05/2009, Ναύπλιο.

 

  • Ημερίδα με τίτλο: “Το Καραβάνι της Αλήθειας: Συνομιλίες Πρόσωπο με Πρόσωπο”. Φορέας Υλοποίησης: Σύλλογος Οικογενειών και Φίλων για την Ψυχική Υγεία (ΣΟΦΨΥ) Ν. Σερρών, και Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Τρίπολης 21/10/2009, Τρίπολη.

 

  • Ημερίδα με θέμα: Ευαισθητοποίηση του Κοινωνικού Συνόλου για τις Δράσεις Υποστήριξης των ΑΜΕΑ”. Φορέας Υλοποίησης: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, 03/12/2009, Αθήνα.

 

  • Σεμινάριο-Εργαστήριο με θέμα: “Εισαγωγή στο Ψυχόδραμα-Θεωρητικές Προσεγγίσεις-Στοιχεία και Εφαρμογές”. Εμψυχωτής: Α. Λιοδάκης. Φορέας Υλοποίησης: Κέντρο Ψυχικής Υγείας Τρίπολης. Διάρκεια: 20 ώρες.

 

  • Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με θέμα: ”  Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα: Διάγνωση & Αντιμετώπιση”. Φορέας Υλοποίησης: Ψυχολογικό Κέντρο Αναπτυξιακών και Μαθησιακών Δυσκολιών “ΑΡΣΗ”. 13-04-2008, Αθήνα, διάρκεια: 8 διδακτικές ώρες.

 

  • Σεμινάριο Κατάρτισης με θέμα: “Κατάρτιση Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας για τη Στελέχωση του Κέντρου Ημέρας Τρίπολης της Εταιρείας Ψυχικής Κοινωνιηκής Αποκατάστασης “ΑΜΑΛΘΕΙΑ”. Συνολική Διάρκεια: 180 ώρες (96 ώρες θεωρητική κατάρτιση & 84 ώρες πρακτική άσκηση). Φορέας Υλοποίησης: ΚΕΚ ΓΠΝ Τρίπολης. Μέτρο 2.4. “Κατάρτιση του Προσωπικού για τη Στήριξη της Αποασυλοποίησης, της Κοινωνικοοικονομικής Επανένταξης και της Συνεχούς Υποστήριξης των Ψυχικά Ασθενών” του Ε.Π. “ΥΓΕΙΑ-ΠΡΟΝΟΙΑ” 2000-2006. Διάρκεια από 21-5-2008 έως 02-07-2008 με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαικού Κοινωνικού Ταμείου και του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

 

  • 4ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ψυχολόγων με θέμα: “Θεραπεία Συμπεριφοράς στις Διαταραχές Άγχους: Εφαρμογή στην Κλινική Πράξη”. Φορέας Υλοποίησης: Πανελλήνιος Ψυχολογικός Σύλλογος, 06-04-2008, Αθήνα.

 

  • 1ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ψυχολόγων με θέμα: “Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα, Νέες Θεωρητικές Προσέγγισης και Θεραπευτικές Παρεμβάσεις. Φορέας Υλοποίησης: Πανελλήνιος Ψυχολογικός Σύλλογος, 20/05/2007.

 

  • Special Event με θέμα: “Αναπτύσσει ο Μεταπτυχιακός Τίτλος τις Απαραίτητες Ικανότητες για να είμαστε Ανταγωνιστικοί στην Αγορά Εργασίας; Φορέας Διοργάνωσης: Καριέρα Α.Ε. 21/06/2006. Χορηγός: Hellenic American University.

 

  • Συνέδριο με θέμα: “Η Έρευνα στις Επιστήμες της Αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας Παιδιών & Εφήβων”. Φορέας Υλοποίησης: Εταιρεία για την Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων (Ε.ΨΥ.Υ.Π.Ε). 31/03/2006-02/04/2006, Αθήνα.

 

  • Σεμινάριο με θέμα: “Το Πρόγραμμα Ψυχαργώς και η πορεία υλοποίησής του”. Εισηγητής: Δ. Χονδρός. Φορέας Υλοποίησης: Μονάδα Υποστήριξης και Παρακολούθησης Φορέων Υλοποίησης του Προγράμματος “Ψυχαργώς-β’ φάση” και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος της Ψυχικής Υγείας της Νοσηλευτικής Σχολής του Παν/μιου Αθηνών, 18/05/2006.

 

  • Διεθνές Επιστημονικό Workshop με θέμα: Κοινωνική και Κοινοτική Ψυχιατρική & Δημόσια Ψυχική Υγεία: Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση & Δημόσια Ψυχική Υγεία στην Ελλάδα. Φορέας Υλοποίησης: Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Υγεία-Πρόνοια” Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, 05-06/12/2005.

 

  • Πρόγραμμα Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης με θέμα: “Σεμινάριο Κατάρτισης για τα Στελέχη Συμβουλευτικής Υποστήριξης στο Πλαίσιο των Ολοκληρωμένων Παρεμβάσεων για την Προώθηση στην Απασχόληση των ΠΕΠ”. Φορέας Υλοποίησης: ΚΕΚ ΔΙΑΣΤΑΣΗ. Συνολική διάρκεια: 15 ώρες, 14-15/10/2005, Ναύπλιο.

 

  • 5o Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή και θέμα: “Μάθηση & Διδασκαλία στην Κοινωνία της Γνώσης”. Φορέας Υλοποίησης: ΕΚΠΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Τομείς Επιστημών Αγωγής και Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας) σε συνεργασία με το Κέντρο Έρευνας Επιστήμης και Εκπαίδευσης (Κ.Ε.ΕΠ.ΕΚ.), 26-28/11/2004, Αθήνα.

 

  • Ημερίδα με θέμα: “Πολυσυστημική Προσέγγιση του Παιδιού: Σύγχρονες Ψυχοπαιδαγωγικές και Ψυχοθεραπευτικές Τάσεις στην Ειδική Αγωγή και τη Σχολική Ψυχολογία”. Φορέας Υλοποίησης: Πανεπιστήμιο Κρήτης, ,Διδασκαλείο Δ.Ε., Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ρεθύμνου (Εκπαιδευτικός Τομέας), 8/05/2004.

 

  • Διεθνές Διεπιστημονικό Συμπόσιο με θέμα: “Σώμα, Εκπαίδευση και Βιωματική Γνώση: Κοινωνικο-Πολιτισμικές Πρακτικές και Διαστάσεις της Μη Λεκτικής Επικοινωνίας και Αφήγησης”. Φορέας Υλοποίησης: Πανεπιστήμιο Κρήτης, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Οικολογικής Ψυχολογίας & Βιωματικής, Ευρετικής & Επικοινωνιακής Ψυχοπαιδαγωγικής, 5-6/11/2004.

 

  • 1rst Pancretan Conference on “Psychiatric Reform in Greece on Current Developments and Future Perspectives in Mental Health”. Organisation: Department of Psychiatry & Behavioral Sciences, Medical School, University of Crete, 09/05/2004.

 

  • 1η Πανελλήνια Διημερίδα με Διεθνή Συμμετοχή και θέμα: “Δια βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας”. Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Κρήτης, 23-24/10/2004.

 

  • Διαλέξεις με τίτλο: “Μουσικοθεραπεία: Πρώιμη Παρέμβαση σε Παιδιά με ειδικές ανάγκες και εξελικτικές διαταραχές” στο πλαίσιο σεμιναρίων προπτυχιακών μαθημάτων Σχολικής Ψυχολογίας. Πανεπιστημιούπολη Γάλλου, 09 & 16/04/2003.

 

  • Ημερίδα με θέμα: “Σχολική Ψυχολογία: Ρόλοι, Αρμοδιότητες & Εκπαιδευτική/Κλινική Πρακτική”. Τμήμα Ψυχολογίας & Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης. Πανεπιστημιούπολη Γάλλου, 04/12/2003.

 

  • 1rst Pancretan Conference on “Psychiatric Reform in Greece on Current Developments and Future Perspectives in Mental Health”. Organisation: Department of Psychiatry & Behavioral Sciences, Medical School, University of Crete, 09/05/2004.

 

  • 18o Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας για τις Νευροεπιστήμες. Ινστιτούτο Pasteur, Αθήνα, 17-19 Οκτωβρίου, 2003.

 

  • Symposium on “We Share Therefore We Are: On Human Development, Education and Culture”. In Honour of Professor Jerome S Bruner, New York University. Heraklion, Crete, 21-22 Oktober, 2002.

 

  • 17ο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας για τις Νευροεπιστήμες “Εγκεφαλος, Νους και Συμπεριφορά”. Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 4-6 Οκτωβρίου 2002.